"There is no Apollo Langlo’s jacket" bug

Benutzeravatar
ErmineMD
Clown(in) der Traurigkeit
Beiträge: 2
Registriert: Mi 30. Jan 2013, 04:33
Wohnort: Russia

"There is no Apollo Langlo’s jacket" bug

Beitragvon ErmineMD » Sa 2. Feb 2013, 20:48

Hello!

I have russian Steam-version of the game and tried to play this part several times, but the jacket did not appear. Video. This bug is also described here.

Is it possible to do something?

Benutzeravatar
Al Dhi
Forenmoderator
Beiträge: 256
Registriert: Di 21. Jul 2009, 23:36

Re: "There is no Apollo Langlo’s jacket" bug

Beitragvon Al Dhi » Fr 8. Feb 2013, 23:13

Hi ErmineMD,

While there is no real fix for this bug right now you could write a mail to support@daedalic.de giving a description of your problem and where you are stuck. They can then provide you with a savegame where the jacket is already in the inventory.
Community Moderator
Daedalic Entertainment

Benutzeravatar
pingFromHeaven
Clown(in) der Traurigkeit
Beiträge: 1
Registriert: Fr 17. Jan 2014, 12:41

Re: "There is no Apollo Langlo’s jacket" bug

Beitragvon pingFromHeaven » Fr 17. Jan 2014, 12:53

Hello,

I know it's old but, for anyone is still looking for a solution to this;
I've encountered the same problem.
When I talk to the overseer, the wall becomes transparent in order to see inside it (which is intended). And after I walk out of the room, on my game (probably on yours too), the wall remained that way and there was no jacket on the cafeteria. I kept walking in and out of that room until it got drawn again, then the jacket appeared.
The devs might want to look through the triggering system again.

Hope this helps.

Benutzeravatar
William008
Clown(in) der Traurigkeit
Beiträge: 1
Registriert: Sa 20. Feb 2016, 13:58

Re: "There is no Apollo Langlo’s jacket" bug

Beitragvon William008 » Sa 20. Feb 2016, 14:00

Hallo erst mal!
Habe mir gestern bei GOG Das Spiel gekauft und mir ist in den Zwischensequenzen (in dem Fall im Intro) mehrmals ein knacken aufgefallen. D.h. es knackt und die Musik wird für den Moment unterbrochen. Gibt es einen Weg, das zu beheben? Sehr schön ist das (denke ich nachvollziehbar) nicht ;)

Danke schon mal für hoffentlich hilfreiche Hilfe
Yahya Noor


Zurück zu „Technische Unterstützung / Technical support“

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast