Steam achievements aren't working

HanMies
Clown(in) der Traurigkeit

Steam achievements aren't working

Beitragvon HanMies » Fr 1. Nov 2013, 00:14

I can't get my achievements.

I have played the game to 3rd chapter and successfully done all minigames so far.
Still 0 achievements. I'm playing in english.

I tried start new game and chose no tutorial and after that spammed on the air hammer from the window. Still 0 achievements.

Magrith

Re: Steam achievements aren't working

Beitragvon Magrith » Fr 1. Nov 2013, 04:40

Yep, I have the same problem. Tried to skip the tutorial several times and still got no achievements. :evil:

Galdring
Forenmoderator

Beitragvon Galdring » Fr 1. Nov 2013, 15:36

Hello,

there are currently some problems with the achievements in Harveys New Eyes. We're trying to figure out why, but it could also be a problem with Steam.

Kind regards,
Galdring
Community Moderator
Daedalic Entertainment

Vielleicht habe ich deinen Schlüssel gefunden, Schnutzipu...

RaGniToC

Beitragvon RaGniToC » Mo 11. Nov 2013, 02:07

Since i´ve seen many people on the steam forums with the same problem, thet are waiting for a patch. So they can play the game and earn achievements. So they dont have to play it several times to get the achievements.
I´m asking my self and you: "Are you still working on this?"

Finchen

Beitragvon Finchen » Fr 15. Nov 2013, 05:43

Da es nun keinen Support mehr auf steam direkt gibt, hier nochmals meine Bitte die Achievments "zu reparieren" da ich schon sehnsüchtig darauf warte mit dem Spielen loslegen zu können, zumal ich das Spiel auch noch an zwei Freunde weiter verschenkt habe und wir nun zu dritt mit den Hufen scharren.

Mr.Pink
Fahrer(in) des Doktors

Beitragvon Mr.Pink » Di 19. Nov 2013, 11:27

Ich schreib auch mal hier...gibts vielleicht schon einen neuen Zwischenstand?
Ich habe das Spiel zwar schon durch, würde es aber durchaus erneut spielen um die Achievements zu bekommen (und weil das Spiel einfach genial ist...)

Knofbath

Beitragvon Knofbath » Mi 20. Nov 2013, 05:00

According to the rest of the users on Steam, the achievements were broken with the introduction of the Update 2.0 Multi-language Tool in mid-October.

To reproduce, run the game through Steam and skip the Tutorial, which should give you the first available achievement.

Maybe the update isn't registered properly with Steam and shows up as a modified version?

CAPTAIN H00K

Beitragvon CAPTAIN H00K » Sa 30. Nov 2013, 14:44

Hey!
Auch wenn ich verstehe, dass es wohl etwas dauern kann, so ein Problem zu beheben, hätte ich doch - scheinbar einen Monat nach dem letzten Statement eines Verantwortlichen - gerne irgendeine Art "Feed" oder Rückmeldung über den Fortschritt einer möglichen Lösung. Ich will hier keineswegs Kritik üben oder mich über etwas beschweren, im Gegenteil; ich liebe Daedalic-Spiele. Und deshalb würde ich einfach gerne von jemandem wissen, wie es jetzt aussieht.

Greetings, David
LEEEEEROOOOOOOOY JEEEEEENKIIIIINS!!1!!11!

"The problem is not the problem. The probelm is your attitude about the problem."
- Captain Jack Sparrow

carter747

Beitragvon carter747 » Di 3. Dez 2013, 19:22

Hello. I just wanted to add my 2 cents about achievements not working on Steam. The forum thread on Steam has a lot of unhappy players, me included. I love your games, they're great, but I do really like achievements too. Here is a link to the thread so you can see for yourself.

http://steamcommunity.com/app/219910/discussions/0/666824800514375237/?tscn=1386091897#p1

I hadn't seen a response from Daedalic since Nov. 1st on this board, so was hoping I could get some idea if this is something that is being worked on.

Thanks.

Dexter_prog

Beitragvon Dexter_prog » Di 3. Dez 2013, 23:10

carter747 hat geschrieben:Hello. I just wanted to add my 2 cents about achievements not working on Steam. The forum thread on Steam has a lot of unhappy players, me included. I love your games, they're great, but I do really like achievements too. Here is a link to the thread so you can see for yourself.

http://steamcommunity.com/app/219910/discussions/0/666824800514375237/?tscn=1386091897#p1

I hadn't seen a response from Daedalic since Nov. 1st on this board, so was hoping I could get some idea if this is something that is being worked on.

Thanks.

+1

I registered here for the same reason (Deadalic stopped giving support in the steam forums). I'd like to see a fix for this in order to continue playing the game. It would be very disappointing to see this die without a fix. Let me be clear that achievements are one of the main reasons that determine if I buy a game or not.

Zurück zu „Technische Unterstützung / Technical support“