Stuck before last mission

mahrianis
Clown(in) der Traurigkeit

Stuck before last mission

Beitragvon mahrianis » So 8. Feb 2015, 15:57

Hi,
i need help with my last quest. this is my 2nd playthrough and i got stuck before the final attack on the palace. i cleared the whole map but when i click on the icon to attack the palace i get a hint message, that defences are too strong etc.. and i need to finish the quest Niobes recipe first. BUT: In the camp map, she refuses to tell me the last ingredient for the recipe, and i have no "talk" option with the mercenary Faramud to use the thumbscrews.

I tried to play the game as the "good" cassia but still i am not able to continue the game. My opened quests are Niobes recipe, Down with the first Kyrios and some Squash the maggots quests(which i dont want to do becasue they affect the reputation.... i guess).

Any idea how to continue?

Rughnegg

Re: Stuck before last mission

Beitragvon Rughnegg » Mo 9. Feb 2015, 20:09

Hallo,

ich habe das gleiche Problem, um MArvans Palast zu betreten muss ich die letzten beiden Missionen "Niobes Rezept" und "Die Melodien der Schöpfer" abschließen, weiß aber nicht wie bzw. woher ich das Regenquarz her bekomme. Auch ich bin den guten Weg gegangen. Hab mittlerweile alles geplündert, jedoch kann ich mit Faramud nicht mehr reden und Niobe gibt mir das Rezept nicht. Gibt es da noch einen Trick?

Grüße
Rughnegg

mahrianis

Beitragvon mahrianis » Fr 13. Feb 2015, 15:09

bin froh, dass ich nicht der einzige bin, hab alles mögliche versucht .. nichts hat funktionert. habe noch ein save gerfunden, wo ich mit faradan reden kann aber der ist so fruh im spiel, habs letztendlich aufgegeben.

Stef
Retter(in) des Müllplaneten

Beitragvon Stef » Mo 16. Feb 2015, 16:00

Hi everybody,

thank you for the hint. We're aware of the problem and think we can fix this one within the next patch.

Best,
Stef

***<<<<>>>>***

Hallo zusammen,

vielen Dank für den Hinweis. Wir kennen das Problem und denken, dass wir dieses im nächsten Patch fixen können.

Beste Grüße,
Stef
Technische Support
Daedalic Entertainment

Bild

Zurück zu „Technische Unterstützung / Technical Support“