Question about what is included

neviklink
Clown(in) der Traurigkeit

Question about what is included

Beitragvon neviklink » Do 17. Jul 2014, 21:03

I bought the Complete Journey game on steam because I had 90% off and was under the impression it would include soundtracks for all three games, not just the 6 extra songs and the Goodbye Deponia soundtrack. Is this intentional? I looked up the physical edition and it includes all the soundtracks. If it doesn't include it, is there a place I can buy MP3 versions of the other soundtracks.

-Kevin
Zuletzt geändert von neviklink am Fr 18. Jul 2014, 03:10, insgesamt 1-mal geändert.

DeMorpheus

Re: Question about what is included

Beitragvon DeMorpheus » Do 17. Jul 2014, 22:03

Hej,

same question here! In the shop it says "soundtrack", so it should be the soundtrack for all three parts as they are sold together as one. The soundtrack was literally my only reason to buy the Complete Journey.
Maybe the missing soundtracks can be added with some kind of update?

Und nochmal auf Deutsch: Im Steam-Shop ist in der kleinen Tabelle der Soundtrack als Inhalt der Complete Journey angegeben. Weil alle Teile zusammen als ein Spiel verkauft werden habe ich natürlich erwartet dass auch tatsächlich der komplette Soundtrack enthalten ist.
In der Box sind ja auch die Soundtracks zu allen drei Teilen enthalten.
Nachdem der Soundtrack eigentlich der Huptgrund für mich war das Paket zusätzlich zu den vorhandenen Einzelspielen überhaupt zu kaufen bin ich jetzt erstmal eher enttäuscht - ich habe einfach kaum was davon und kann den Kram bei Steam noch nicht einmal zurückgeben wenn die fehlenden Soundtracks Absicht sein sollten.
Könnte man die nicht per Update nachreichen?

Moritz

neviklink

Re: Question about what is included

Beitragvon neviklink » Sa 19. Jul 2014, 01:47

I hope this gets seen :/

Zurück zu „Allgemein / General“