Trophäe : Sherlock Holmes

Hulkster
Clown(in) der Traurigkeit

Re: Trophäe : Sherlock Holmes

Beitragvon Hulkster » Fr 2. Feb 2018, 03:38

Moin moin ich mach es kurz und knackig ^^. Gibt es den schon was neues wegen der Trophäe eine Antwort wäre echt cool danke.

Barny80

Beitragvon Barny80 » Di 3. Apr 2018, 00:55

I just wanted to say that i'm really disappointed that a year has passed and still no new patch is available for the Sherlock Holmes trophy.
I must also say that i loved every one of this studio's games i played but i must think that they do not really care about the trophy hunters for which the ultimate goal is to achieve that shiny platinum trophy at the end of a game. I really feel disrespected for this and i'll think about ever buying a new game made by Daedalic Entertainment. At least if there were an option to accept a patch or not, but nowadays you are forced to do it or you just can't get the 1.0 version if you buy the game digitally. Please make an effort for us, not casual gamers and help us get that platinum.

hkn089

Beitragvon hkn089 » Do 5. Apr 2018, 06:41

Guten Morgen Galdring,

ziemlich genau 1 Jahr seit dem ersten Post hier.

Irgendein Update zum Update? ;-)

Wie stehts mit der Idee, die ich Ende letzten Jahres geposted hatte, einen Downgrade DLC bereit zu stellen?

Schöne Grüße

Galdring
Forenmoderator

Beitragvon Galdring » Do 5. Apr 2018, 18:27

Hallo,

an diesem Punkt kann ich euch nur bitten, eine Mail an support@daedalic.de zu schicken, da ich leider keine weiteren Informationen zu dem Thema habe. :-/

Grüße,
Galdring
Community Moderator
Daedalic Entertainment

Vielleicht habe ich deinen Schlüssel gefunden, Schnutzipu...

Zurück zu „Allgemein / General“